Lezing De Oranjes en het Westland

door oranjekenner en -verzamelaar Wim Bom

Prijs: € 5,00 p.p.

April is de Koningsmaand en dit jaar besteden we daar extra aandacht aan. Zo is er t/m 26 mei een mini-expositie te bezichtigen met een overvloed aan Oranjemateriaal. Dit is te bezichtigen in het dijkhuisje in de historische tuin. Op zondagmiddag 21 april heeft Oranjekenner Wim Bom een uitgebreide lezing over de Oranjes, waarbij ook hun band met het Westland naar voren komt. Hij geef een mooi inkijkje in de levens van de oranjes en weet talloze anekdotes en verhalen over deze familie die zo'n prominente rol heeft vervuld in de Nederlandse geschiedenis.

De lezing start om 14.00 uur en duurt ongeveer anderhalf uur. Inloop vanaf 13.45 uur met een bakje koffie/thee (bij de prijs inbegrepen). Mocht je na afloop het museum - met o.a. de mini-expositie over de Oranjes - willen bezoeken, dan dient daar apart entree voor betaald te worden (museumkaarthouders en donateurs gratis toegang).

Je kunt je hieronder aanmelden voor het bijwonen van de lezing. Pas na betaling is de aanmelding definitief.